.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پيام تبريك طاهايي به قهرمان وزنه برداري جهان

سيد علي اكبر طاهايي،استاندار مازندران در پيامي كسب نشان طلاي پهلوان بهداد سليمي را در مسابقات وزنه برداري جهان تبريك گفت.
به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومي استانداري متن كامل پيام به اين شرح است:

پهلوان بهداد سليمي
قهرمان عزيز و پرآوازه وزنه برداري جهان

سلام عليكم
پروردگار سبحان را شكر مي گويم كه با الطاف خود عاملي شد تا بار دیگر شما جوان عزيز مازندراني به همراه ديگرجوانان غیور ایران زمین خوش بدرخشید و پرچم پر افتخار جمهوری اسلامی ایران را در میادین ورزش قهرمانی به اهتزاز در آوريد و قلب مقام معظم رهبری، ملت و خانواده معظم شهدا را شاد نماييد.
حضور غرورآفرین جناب عالي، جوان رشيد ولايق مازندراني، در این رقابت دشواركه باعث سربلندی ايران اسلامي گرديد، مایه افتخار و عزت مازندراني هايي است که کامشان به حلاوت این پیروزی شکوهمند شیرین گشته است.
اینجانب كسب مدال سه مدال طلاي جناب عالي در دسته سنگين وزن مسابقات وزنه برداري جهان را به مردم شهیدپرور و ولایت مدار مازندران تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

فرزند قهرمان مازندران!
كسب اين مدال هاي ارزشمند در رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان در پاريس و ارتقا غرورآفرين ركورد دنيا پس از خلق حماسه هاي ميادين بين المللي گذشته، مهر تاییدی است بر توانمندی های جوانان مازندراني و ديگر ورزشکاران ایران اسلامی که رشد و شکوفایی خود را همپای سایر عرصه ها در ورزش نیز به منصه ظهور می‌رسانند.

بهداد غيرتمند!
حماسه ماندگار مسابقات وزنه برداري جهان در پاريس مصادف شد با دهه ي ولايت، اعیاد بزرگ غدیر و قربان، تقارن این موفقيت درخشان با اعیاد بزرگ مسلمانان اتفاق خجسته و مبارکی است ، اینجانب این پيروزي مقتدرانه را كه حاصل تلاش ورزشكاران، هدايت كادر فني وحمايت مسئولين ورزش كشور واستان مي باشد را به جامعه ورزش و ملت ايران عزیز بخصوص مردم شريف و قهرمان پرورقائم شهر، خانواده محترمتان، دكتر عباسي،وزير محترم ورزش وجوانان، پهلوان حسين رضا زاده رييس محترم فدراسيون وزنه برداري كشور، مربيان زحمت كش، مسئولين محترم ورزش و هيات وزنه برداري استان تبريك و تهنیت عرض مي نمايم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.097 seconds.